Search
Close this search box.
پرتقال

بهترین جراح تزریق چربی به واژن کیست!!!

آنچه می خوانید...

این روزها بسیاری از خانم ها را میبینید که علاوه بر زیبایی ظاهری خود به زیبایی ناحیه تناسلی هم اهمیت بسیاری می دهند و برای جوانسازی و یا ایجاد ظاهر بهتر و زیباتر در این ناحیه مسائل و روش های مختلفی که در رسیدن به هدف ایده آلشان باشد را بررسی می نمایند .امروزه انجام جراحی زیبایی زنان در حوزه ی بسیار وسیعی ارائه می شود که در این مبحث سعی داریم تا شما را با بهترین جراح تزریق چربی در واژن که از تکنیک های جوانسازی ناحیه تناسلی است، آشنا سازیم .

سرنگ

جوانسازی واژن با تزریق چربی

با افزایش سن و انجام فعالیت های گوناگون ممکن است تغییراتی در سیستم بدن و مکانیزم آن ایجاد شود که در نهایت منجر به آسیب رسیدن به بخش های مختلف بدن گردد، این قاعده بر روی ناحیه تناسلی نیز صادق است و با افزایش سن، انجام زایمان های طبیعی متعدد، کاهش وزن با روش های اشتباه، انجام فعالیت ورزشی نامناسب، دوچرخه سواری برای طولانی مدت، دوران یائسگی خانم ها و کاهش هورمون های زنانه سلامتی و ظاهر ناحیه تناسلی دستخوش تغییرات و آسیب می شود . معمولا بروز مشکلات ناحیه تناسلی مانند افتادگی و یا گشاد شدن واژن و یا تغییرات ظاهری آن در خانم های با سابقه بارداری زیاد و افراد بالای 40 سال بیشتر دیده می شود، اما ممکن است در سنین مختلف نیز نیاز به انجام عمل های زیبایی واژن شد.

یکی از بهترین تکنیک ها برای جوانسازی و فرم دهی بهتر قسمت خارجی ناحیه تناسلی، تزریق چربی به لابیا بوده که علاوه بر افتادگی پوست و ایجاد ظاهری صاف و زیباتر باعث افزایش حجم و لاغری این ناحیه خواهد شد این عمل توسط بهترین جراح زیبایی واژن انجام می شود. فرم دهی از طریق تزریق چربی به واژن تاثیرات فوری و بارزی به همراه دارد که باعث می شود نتایج بلافاصله بعد از انجام ظاهر گردند.

تزریق چربی

 

چرا زیبایی واژن برای خانم ها مهم است ؟

زیرا جوانسازی واژن تنها باعث زیبایی ناحیه تناسلی  نمی شود بلکه بر افزایش اعتماد به نفس خانم ها، سلامتی ناحیه تناسلی خانم ها، کیفیت  رابطه جنسی ،  رضایت همسر خانم از برقراری رابطه جنسی تاثیر مثبت می گذارد و موجب استحکام زندگی زناشویی می شود.

مزایای تزریق چربی به واژن

بسیاری از مراجعین از لاغر بودن و حجم نا مطلوب لابیا شکایت دارند و این مساله تاثیر مستقیمی بر روی اعتماد به نفس و تمایل برای برقراری رابطه جنسی با همسر دارد. به کمک این روش و با انجام تزریق چربی، افتادگی پوست و کاهش حجم این ناحیه که به دلیل بالا رفتن سن و انجام زایمان های متعدد ایجاد شده است به خوبی درمان می شود. همچنین در افرادی که دچار کاهش میل جنسی شده اند و به دنبال انگیزه ای قوی برای اصلاح روابط زناشویی هستند نیز گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. افزایش میل جنسی و رضایت از داشتن اندام جنسی زیبا از نتایج بسیار ایده آل این تکنیک است که در کمترین زمان بیشترین میزان تاثیر گذاری را در پی دارد. تزریق چربی موجب افزایش کلاژن سازی در بافت واژن می شود. در نتیجه لابیاهای ماژور حجم و فرم بهتری می گیرند، در نتیجه رنگ  واژن روشن تر می شود.اگر فرد تمایل داشته باشد می تواند از روش های مکمل مانند سفید کردن واژن نیز کمک بگیرد.

عکس متحرک

به طور کلی تزریق چربی به واژن دارای مزایای زیر می باشد :

  1. این روش سرپایی بوده و برای انجام آن نیاز به بیهوشی فرد نیست.
  2. کاملا بدون درد است و با بی حسی موضعی انجام می شود همچنین خونریزی نیز ندارد.
  3. دوره نقاهت کوتاهی داشته و فرد بلافاصله می تواند به منزل بازگردد.
  4. نیاز به برش و یا انجام عمل  جراحی نداشته و با استفاده از سرنگ های مخصوص مانند آمپول تزریق می شود.
  5. نسبت به تاثیراتی که ایجاد می کند، هزینه ی بسیار مناسبی دارد.
  6. ماندگاری تزریق چربی بالا است و برای طولانی مدت اثرات آن باقی است.
  7. در این روش چربی از بدن خود فرد گرفته می شود در نتیجه کاملا بی خطر و بدون ایجاد حساسیت و تداخل انجام می شود.

مراحل تزریق چربی به واژن شامل چه مواردی است ؟

آیکن لابیاپلاستی

در این روش پزشک بعد از انجام معاینه تشخیص می دهد که چه میزان چربی برای تزریق لازم دارد. چربی جهت انجام تزریق از قسمت های دیگر بدن خانم، مانند ران ها، پهلوها، شکم، ناف، زیر بغل و … برداشته می شود و برای تزریق به واژن آماده می شود. برداشتن چربی جهت تزریق توسط لیپوماتیک انجام می شود. برای انجام این روش جوانسازی واژن، بیهوشی لازم نیست و فقط از بی حسی استفاده می شود.

مراحل انجام تزریق چربی به واژن به شرح زیر می باشد:

  1. ناحیه مورد نظر برای برداشتن چربی، ضدعفونی می شود و بی حسی انجام می شود.
  2. با استفاده از کانولا که سرنگ های بسیار ریز با سر پهن هستند و ایجاد سوراخ های کوچک، چربی از زیر پوست برداشته می شود.
  3. چربی های خارج شده در داخل آزمایشگاه تصفیه و خالص می شوند.
  4. چربی های خالص  توسط سرنگ هایی مخصوص  آماده تزریق می شوند.
  5. ناحیه واژن ضد عفونی شده و بی حس می شود.
  6. سرنگ به کانولا متصل می شود و چربی ها را  در نقطه هایی مخصوص از واژن، تزریق می کند.

مراقبت های قبل از تزریق چربی واژن

حتما بهترین جراح زیبایی واژن را انتخاب و مشاوره ای صادقانه دریافت نمایید. نظرات و خواسته های خود را به ایشان اعلام کنید/

  1. آزمایشات لازم را انجام دهید و در روز جراحی به همراه داشته باشید.
  2. اگر مبتلا به عفونت ناحیه تناسلی هستید حتما آن را درمان کنید.
  3. اگر مشکلات و زائده های پوستی دارید به پزشک اطلاع دهید و البته اگر مبتلا به زگیل هستید ابتدا درمان زگیل تناسلی را انجام داده و بعد برای تزریق چربی اقدام کنید.
  4. از دو هفته قبل از تزریق، نباید از سیگار و الکل استفاده کرد.
  5. از چند روز قبل از انجام تزریق، مصرف مایعات به ویژه آب را بیشتر کنید.
  6. به مدت 6 ساعت قبل از تزریق، نباید چیزی بخورید.
  7. 6-     محل تزریق را تمیز و شیو کنید.
  8. از داروهای رقیق کننده خون برای زمان مشخص با مشورت پزشک، استفاده نکنید.
  9. اگر از داروی خاصی استفاده می کنید، به اطلاع پزشک برسانید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

  1. ناحیه تزریق را ماساژ ندهید.
  2. به مدت چند روز رانندگی نکنید.
  3. برقراری رابطه جنسی برای یک ماه ممنوع است.
  4. از الکل و سیگار به مدت یک هفته استفاده نکنید.
  5. از گن مخصوص برای جذب بیشتر چربی استفاده کنید.
  6. انجام فعالیت ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین تا یک ماه ممنوع می باشد.
  7. تا 72 ساعت بعد از تزریق از آب داغ برای حمام کردن استفاده نکنید.
  8. از کمپرس سرد برای کاهش تورم و التهاب استفاده کنید.
  9. از خوردن غذاهای چرب و پرنمک اجتناب کنید.

10-داروهای تجویز شده را طبق دستور بهترین جراح لابیاپلاستی تهران و به موقع مصرف کنید.

بهترین جراح تزریق چربی واژن کیست ؟

برای انتخاب بهترین جراح تزریق چربی به واژن نیاز است که شما ابتدا تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید از طریق روش های زیر می توانید یک پزشک خوب برای این عمل زیبایی واژن انتخاب کنید. اگر دقت و توجه کمی داشته باشید ممکن است که دچار پشیمانی شوید و یا اینکه از نتیجه عمل به اندازه کافی راضی نباشید.

بهتر است برای انتخاب پزشک دقت داشته باشید تا از نتیجه عمل هم رضایت کاملی را دریافت کنید. بهترین روش ها برای انتخاب بهترین جراح تزریق چربی واژن شامل موارد زیر است:

هرچند که این دسته عمل ها کاملا خصوصی است و امکان انتشار آن برای جراح وجود ندارد. ممکن است برخی از عمل های انجام شده در آرشیو خصوصی ایشان موجود باشد. می توانید با مشاهده آن و یا تماشای فیلم های قبل و بعد از تزری چربی که جراح توضیح می دهد به روند جراحی و میزان مهارت جراح پی ببرید.

دقت کنید که نمونه کارها متعلق به جراح باشد و از نرم افزارهای ویرایشی استفاده نشده باشد. متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با روتوش و یا ایجاد فرم های مصنوعی با فتوشاپ سعی در ترغیب بیماران برای انتخاب جراح دارند. در این رابطه دقت زیادی داشته باشید.

بهترین جراح تزریق چربی واژن شما را به طور اختصاصی مورد معاینه قرار می دهد. تمامی مشکلات ناحیه واژن را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند تصمیم درستی درباره اقدامات لازم برای انجام بگیرد. به شما مشاوره ای صادقانه ارائه می کند و میزان موفقیت عمل را نیز تخمین می زند. شما در این مراجعه حضوری می توانید از دیگران نیز سوالاتی بپرسید و بدانید که نتایج بعد از عمل تزریق چربی به واژن چگونه بوده است.

امروزه انجمن ها ، صفحات و شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارد که در آن درباره پزشکان مختلف و عملکرد آن ها صحبت می کنند . با عضویت در آن ها می توانید نظرات دیگران، تجربیات ، انتقادات و یا رضایت آن ها را مطالعه کنید و از این طریق میزان رضایت از جراح انتخابی را متوجه شوید. معمولا افراد تجربیات جراحی را با معرفی جراحان مختلف در اختیار دیگران می گذارند. شما نیز می توانید درباره جراح انتخابی خود سوالاتی بپرسید و نظرات دیگران را نیز بدانید.

در روز مراجعه به پزشک حتما افرادی حاضر هستند که تحت جراحی قرار گرفته باشند. می توانید از ایشان میزان رضایتمندی شان از عمل تزریق چربی به واژن را متوجه شوید. از آن ها سوال کنید که دوره نقاهت چگونه است و رفتار جراح قبل و بعد از عمل با آن ها چگونه است ؟ چالش های جراحی را جویا شوید و سعی کنید از تجربیات آن ها استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری را بعد از عمل دریافت نمایید.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *