Search
Close this search box.
هزینه تنگ کردن واژن

هزینه تنگ کردن واژن در سال 1403

آنچه می خوانید...

آیکن لابیاپلاستی

تنگ کردن واژن جراحی است که برای از بین بردن افتادگی نسبی و گشادی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. مخاطبین اصلی این جراحی خانم هایی هستند که در اثر زایمان های متعدد و یا عواملی مانند چاقی و یا مشکلات ارثی دچار گشادی واژن شده اند و این مساله هم در زیبایی واژن و هم در مسائل زناشویی ایشان تاثیر گذار شده است. در این مطلب در رابطه با مزایا و هزینه تنگ کردن واژن صحبت می کنیم.

یکی از مهم ترین عوامل برای افتادگی و گشاد شدن واژن سن است، بد نیست بدانید که با افزایش سن و در اثر زایمان های طبیعی واژن حالت و فرم اصلی خود را از دست داده و دچار پیری و یا گشادی می شود، این اثرات به طور مستقیم کیفیت روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهند و باعث می شود که فرد علاوه بر مشکلات زناشویی احساس شرم و نگرانی هم داشته باشد. این مساله همچنین در بسیاری از موارد با کاهش اعتماد به نفس خانم ها نیز همراه است که البته باید برای درمان و بررسی های لازم جهت از بین بردن گشادی واژن راهکار هایی را مد نظر قرار داد.

هزینه تنگ کردن واژن

گشاد شدن واژن تاثیرات منفی بسیاری به همراه دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره نموده ایم :

  • از عوارض اصلی گشادی واژن احساس نارضایتی حین رابطه جنسی می باشد زیرا به دلیل این مشکل ممکن است دو طرف لذت کافی را نبرند و به طبع آن خانم ها دچار استرس شوند.
  • همچنین گشاد شدن واژن می تواند از نظر زیبایی ظاهری مشکل آفرین باشد و ظاهر واژن زشت به نظر برسد که این مساله برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است.
  • در صورتی که ورودی واژن دچار شل شدگی و گشادی باشد فرد ممکن است مستعد ابتلا به انواع عفونت ها در ناحیه واژینال شود و ترشحات عفونی در وی افزایش یابد.

هزینه درمان گشادی واژن

درمان گشادی واژن یا تنگ کردن واژن از مهم ترین جراحی هایی است که امروزه توسط جراح زیبایی زنان انجام می شود ، این عمل زیبایی مانند لابیاپلاستی یا سفید کردن واژن بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته است. سالیانه بسیاری از مراجعین به کلینیک های تخصصی زنان از این عمل جراحی بهره می برند و از نتایج چشمگیر آن استفاده می کنند.

هزینه جراحی تنگ کردن واژن با توجه به چند مساله تعیین می شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره نموده ایم :

هزینه کلینیک

ممکن است جراح بخواهد این عمل را در مراکز جراحی معتبر و یا کلینیک های خصوصی انجام دهد. هزینه تجهیزات و اتاق عمل به صورت جداگانه توسط جراح و پزشک پرداخته می شود. طبیعتا هزینه ای که برای این بخش در نظر گرفته می شود در مبلغ کلی جراحی تاثیر دارد و اینکه شما چه کلینیک یا مرکز جراحی را انتخاب کنید در قیمت نهایی عمل تنگ کردن واژن تاثیر می گذارد.

استفاده از ابزارها و تجهیزات

اگر در زمان جراحی از تجهیزات و یا ابزارهای خاصی استفاده شود هزینه عمل هم افزایش پیدا می کند . به طور مثال تنگ کردن واژن با لیزر ، نسبت به روش های معمولی هزینه ای بالاتر دارد چرا که در این عمل، استفاده از لیزر و تجهیزات جراحی متفاوت خواهد بود و این مساله برای جراح نیز هزینه بردار است. از این رو تکنیکی که برای تنگ کردن واژن مد نظر قرار می گیرد هم در قیمت آن اثر دارد. اگر مشکلاتی که در واژن وجود دارد متفاوت باشد و یا ابزار و وسیله ای خاص را نیاز داشته باشد هم در قیمت نهایی اثر گذار است. به طور مثال ممکن است جراح بخواهد به طور همزمان از نخ های تنگ کننده واژن برای قسمت هایی از آن کمک بگیرد، هزینه ی نخ های جوانساز هم جداگانه محاسبه می شود.

انجام جراحی های همزمان

اگر فرد تصمیم داشته باشد که علاوه بر تنگ کردن واژن ، از سایر جراحی های زیبایی واژن استفاده کند و به طور هم زمان بخواهد عمل هایی را ادغام و انجام دهد ، دستمزد انجام آن نیز به مبلغ نهایی افزوده می شود.ممکن است فردی علاوه بر تنگ کردن تمایل به تزریق چربی در واژن داشته باشد که این فرآیند خود نیاز به مراحل و تجهیزات ویژه ای دارد که علاوه بر هزینه تخصص و مهارت های جراح را می طلبد. همچنین رایج است که برای ایجاد حساسیت بیشتر و ارتقای تحریک پذیری خانم ها، به طور همزمان با جراحی تنگ کردن واژن ، جراح تقویت نقطه جی را انجام می دهد.

به طور کلی جراحی های زیبایی واژن به این گونه است که در جلسه مشاوره ، پزشک تمامی نکات و مواردی که در جهت بهبودی ظاهر و ارتقای کیفیت روابط جنسی قدم بردارد را به شما معرفی و پیشنهاد می دهد. اگر فرد تمایل به انجام آن داشته باشد در بسیاری از موارد امکان عمل های همزمان با هم وجود دارد و فرد می تواند در طول تنها یک جلسه از چند روش زیبایی واژن بهره بگیرد.

دستمزد جراح

هزینه ای که جراح برای انجام این عمل در نظر می گیرد، شامل دستمزد نیز می شود. البته باید دقت داشته باشید که دستمزد هر پزشک با دیگری متفاوت است و مواردی مانند ، تجهیزات، تخصص و مهارت های منحصر به فرد ایشان در این مساله نقش مهمی دارد. تجربه ای که جراح برای انجام این عمل در اختیار دارد بسیار با ارزش بوده و البته باید با توجه به ماهیت عمل که زیبایی است تغییرات لازم ایجاد شود.بنابراین یک پزشک متخصص و متبحر که دستانی هنرمند برای ایجاد تغییرات دارد ، به طور طبیعی دستمزدی بالاتر از یک فرد غیر متخصص و بی تجربه تعیین می کند که در این زمینه توافق بین بیمار و پزشک هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *