Search
Close this search box.
نقطه جی

افزایش میل جنسی با تقویت نقطه جی

آنچه می خوانید...
عوارض لابیاپلاستی

آیا میدانید که در اندام تناسلی خانم ها ناحیه ای حساس و تحریک کننده به نام نقطه جی وجود دارد که تاثیر مستقیمی روی تحریک پذیری و ارگاسم آن ها خواهد داشت؟

نقطه جی در صورتی که برجسته و بزرگ باشد لذت رابطه جنسی را دو یا چند برابر می کند!!

یکی از راهکارهای افزایش میل جنسی و البته اصلاح مشکلات جنسی در خانم ها تقویت نقطه جی است که کمک بزرگی در تجربه ی ارگاسم و حی لذت بیشتر از زندگی زناشویی را به فرد هدیه می دهد.در این مطلب سعی داریم نسبت به این مساله اطلاعات جالبی در اختیارتان بگذاریم.

نقطه جی یا جی اسپات چیست ؟

نقطه جی (G-Spot) در قسمت داخلی واژن بوده و تقریبا در ناحیه ای پشت کلیتوریس قرار دارد، نقطه ی جی زمانی احساس می شود که فرد به میزان قابل توجهی تحریک شده باشد و یا پوزیشنی که در آن قرار دارد سبب تحریک و برخورد با این ناحیه باشد. در غیر این صورت امکان لمس یا احساس کردن آن وجود ندارد اما به کمک روش های غیر جراحی می توان تا حد قابل توجهی این ناحیه را برجسته تر نمود تا دسترسی و تحریک پذیری آن راحت تر شود. روش های غیر جراحی برای بالا بردن حساسیت این ناحیه تزریق ژل به نقطه جی و تزریق چربی به نقطه جی است که البته در مقایسه ای کوتاه تزریق ژل موثر تر و ماندگار تر خواهد بود .

اهمیت وجود این نقطه در خانم هایی احساس می شود که حین رابطه جنسی باهمسر احساس خوبی ندارند و تحریک پذیری ناچیزی دارند، این دسته از افراد دچار مشکلاتی هستند که قادر به تجربه ارگاسم نیستند. از این رو توصیه می شود که به کمک روش های ارائه شده این نقطه حساس را کنترل و با ایجاد برجستگی توسط تزریق ژل و یا چربی تحریک پذیری را افزایش داده و در نهایت منجر به افزایش میل جنسی شد. البته نکته ای که حائز اهمیت است این است که جراح و یا متخصص زنان باید به خوبی آناتومی واژن را شناسایی نماید و با آگاهی به جایگاه نقطه جی نسبت به این عمل اقدام نماید، بنابراین مراجعه به جراح متبحر و متخصص در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورتی که نقطه ی جی به خوبی تشخیص و تقویت نشود نتیجه ی مورد قبول حاصل نخواهد شد. بنابراین دقت ویژه ای برای دریافت مشاوره از پزشک متخصص و با تجربه لحاظ نمایید.

مزایای تقویت نقطه جی

از مزایای بارز این روش می توان به افزایش میل و رضایت جنسی اشاره نمود این روش مزیت هایی به همراه دارد که در واقع موارد زیر را شامل می شود:

  • این تکنیک کم تهاجم و بدون جراحی است و هیچ گونه آسیبی برای فرد ایجاد نمی کند، کاملا ایمن و بدون درد است .
  • این روش را می توان هم زمان با  تزریق چربی به واژن   یا جراحی زیبایی کلیتوریس در طول یک جلسه درمان انجام داد .
  • امکان انجام تزریق نقطه جی، همراه با سایر روش های زیبایی مانند لابیاپلاستی و یا تنگ کردن واژن نیز وجود دارد.
  • تقویت نقطه جی، تحت بی حسی موضعی و یا تزریق داخل وریدی انجام می شود. بهتر است شش ساعت قبل از انجام این روش، از خوردن و نوشیدن خودداری کنید، تا احتمال تهوع و خالی شدن محتویات معده، در طول روش و بعد از آن، به حداقل برسد.

ماندگاری این روش ( تقویت نقطه جی ) چقدر است ؟

همانطور که بیان شد در مقایسه با روش هایی که برای تقویت نقطه جی ارائه شده است معمولا تزریق ژل ماندگار تر و بهتر است چرا که فیلر ها نسبت به چربی دوام بیشتری دارند و در صورتی که از برند های معتبر و اصلی استفاده شود می توان تا حدود یک سال عمل انجام شده را تضمین نمود. البته در روش تزریق چربی نیز ممکن است که فرد ماندگاری بالایی را نیز تجربه کند که در این مورد هم باید خار نشان نماییم که سیستم بدن و اثر پذیری آن نسبت به تزریق انجام شده هم گزینه ای قابل تامل است که در نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

نحوه ی تزریق ژل به نقطه جی

برای تزریق ژل به نقطه جی نیازی به ایجاد آمادگی خاصی نیست حتی این اقدام بدون نیاز به بیهوشی و یا بیحسی قابل انجام است اما در صورتی که فرد آستانه درد کمی داشته باشد مقداری بی حسی موضعی ایجاد می شود و از تزریق واژینال دسترسی به نقطه جی توسط متخصص زنان ایجاد و با شناسایی ناحیه مربوطه تزریق در محل مورد نظر انجام می شود.

قبل از اقدام برای این عمل حتما مشاوره های لازم در این خصوص به شما ارائه می شود و البته با توجه به اهمیت بهداشتی بودن روند کار حتما بررسی های لازم برای عدم ابتلا به عفونت واژن و یا مشکلاتی در دستگاه تناسلی انجام می شود. در صورتی که فرد مبتلا به بیماری هایی مانند زگیل تناسلی باشد اقدامات درمان بیماری ها نسبت به اعمال زیبایی که مد نظر است اولویت دارد.

دقت داشته باشید که این اقدام حتما توسط جراح زیبایی زنان یا بهترین متخصص زنان انجام شود که دچار مشکل و یا عوارض جانبی نشوید.

نقطه جی

مراقبت های بعد از تقویت نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی نیازی به مراقبت های ویژه و یا گذراندن دوران نقاهت طولانی ندارد از این رو توصیه می شود که مواردی کوچک را لحاظ و به آن توجه نمایید :

  • تا 72 ساعت بعد از تزریق به هیچ عنوان رابطه جنسی برقرار نکنید.
  • از ماساژ دادن و دستکاری ناحیه تناسلی بپرهیزید.
  • مصرف آب و مایعات زیاد در 24 ساعت اول مفید می باشد.
  • تا سه روز بعد از تزریق دوش آب گرم و استفاده از وان و جکوزی ممنوع است.
  • در هفته اول تزریق از گرفتن حمام آفتاب و یا استفاده از دستگاه سولار خودداری نمایید.

شما عزیزان می توانید از طریق روش های مختلفی که به شما ارائه می شود مشاوره های لازم برای انجام اعمال زیبایی را داشته باشید و از این طریق بهترین انتخاب برای رسیدن به هدف مورد نظر را داشته باشید.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *