Search
Close this search box.
زن و مزد

تاثیرات لابیاپلاستی بر میل جنسی خانم ها!!

آنچه می خوانید...

امروزه جراحی لابیاپلاستی یکی از روش هایی است که به خوبی در بین خانم ها محبوب شده است، این عمل به جهت اینکه باعث زیبایی ظاهر واژن می شود و در نهایت موجب افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی در روابط زناشویی خواهدشد.

به کمک جراحی لابیاپلاستی میتوان لابیا بیرون زده و نافرم واژن را کاملا قرینه و هم اندازه نمود از طریق این جراحی می توان زیبایی و شادابی واژن را بازگرداند و در واقع باعث جوانسازی واژن شد.

لابیا قبل عمل

این جراحی که توسط بهترین جراح لابیاپلاستی تهران و یا جراح زیبایی واژن انجام می شود، دارای بازخوردهای بسیار مثبت برای خانم ها شده که علت محبوبیت و ترغیب خانم ها برای انجام این جراحی مسائلی مانند احساس رضایت از روابط زناشویی و بالا رفتن اعتماد به نفس در آنها می باشد.

اما برخی از خانم ها که هنوز اقدام به عمل لابیاپلاستی ننموده‌اند دچار تردید و دودلی نسبت به این مسئله هستند که مبادا بعد از انجام این جراحی تمایل جنسی آنها دچار اختلال و یا کاهش شود. در این مطلب سعی داریم که در خصوص تاثیرات جراحی لابیاپلاستی بر روی میل جنسی و کیفیت روابط زناشویی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید:

لابیاپلاستی و میل جنسی

آیا با انجام لابیاپلاستی میل جنسی خانم ها کاهش پیدا می کند؟

امروزه یکی از سوالات و چالش های زندگی زناشویی افراد عدم رضایت جنسی از یکدیگر و داشتن مشکلات و یا اختلالات زناشویی می باشد. یکی از مهمترین نکات که باعث دلگرمی و محکم شدن روابط زناشویی می شود تجربه ارگاسم و لذت بردن از روابط جنسی در خانم ها می باشد.

البته لذت جنسی در خانم ها به یک اندازه نبوده و در افراد مختلف میزان و کیفیت آن متفاوت است، به همین منظور نمی توان درصد و یا اندازه معینی را برای رسیدن به حالت ارگاسم در خانمها تعیین نمود.

برش مثلثی لابیا

بد نیست بدانید که برخی عوامل مانند سن و تحریک پذیری نقاط حساس بدن در تجربه لذت جنسی تاثیر گذار است همچنین مواردی مانند جوان بودن بافت واژن کمک می کند که شرایط برای تجربه ارگاسم محیا باشد.

اگر خانمی دچار مشکلی مانند عدم تحریک پذیری در زمان رابطه جنسی باشد و به طور همزمان دارای لابیا بیرون زده و بزرگ باشد، به ایشان توصیه می شود که برای تجربه لذت بیشتر نسبت به جراحی لابیاپلاستی اقدام نماید.

جراح در ابتدا با از بین بردن بیرون زدگی لابیا و قرینه سازی آن ظاهر واژن را زیبا و جوان تر می نماید و به طور همزمان در همان جلسه با ایجاد برش ها و تغییراتی در موقعیت لابیا باعث برجسته سازی ناحیه کلیتوریس در واژن می شود، که این اقدام در نهایت باعث تحریک پذیری بیشتر در زمان لمس و یا رابطه جنسی می گردد.

بسیاری از خانم ها بر این باورند که تمامی احساس ها و از قوای جنسی در ناحیه لابیا انباشته شده است و خانمی که دارای لابیا بزرگتر باشد در واقع لذت و میل جنسی بیشتری را نیز به همراه دارد. اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که عصب های مرتبط با تحریک ناحیه تناسلی به طور عمده در قسمت کلیتوریس قرار دارد و به هیچ عنوان لابیا مینور تحریک کننده برای شروع رابطه جنسی نیستند.

بیماری می گوید :

قبل از عمل لابیاپلاستی بزرگی لابیا و بیرون زدگی آن در ناحیه واژن مانع از پوشیدن لباسهای زیر تنگ و زیبا برایم می شد از طرفی به خاطر بیرون زدگی لابیا افتاده و بود که باعث می شد احساس شرم و ناراحتی داشته باشم در روابط زناشویی با همسرم دچار چه مشکلاتی بودم و هیچگاه تمایلی برای طولانی شدن رابطه نداشتم، چرا که اعتماد به نفس کافی برای تجربه لذت جنسی بیشتر را در اختیار نداشتم. بعد از جراحی لابیاپلاستی ظاهر واژن من سفید تر و جوان تر نسبت به گذشته شد و متوجه شدم که وجود لابیا بزرگ در واژن مانع از تحریک پذیری ناحیه کلیتوریس می شد و همین عامل باعث عدم تجربه من در ارگاسم می گردید، قبل از انجام جراحی بسیار نگران بودم اما امروز خوشحالم چرا که همزمان با جوانسازی واژن لذت جنسی بیشتر را تجربه کردم.

در ادامه بهتر است بدانید که با انجام عمل جراحی لابیاپلاستی احساس درد در زمان مقاربت کاهش پیدا می کند و این مورد به دلیل برداشتن پوست اضافی ناحیه تناسلی حاصل می‌شود. همچنین بانوانی که از ظاهره ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و اعتماد به نفس برای برقراری رابطه جنسی را همراه ندارند به کمک این جراحی می توانند از مشکلات پیش رو رهایی یابند. این جراحی به هیچ عنوان باعث آزادی و یا ایجاد اختلال در میل جنسی نمی شود و هیچ گونه دستکاری بر روی ناحیه کلیتوریس نخواهد داشت، در نظر داشته باشید که با انجام این جراحی مشکل ارگاسم نرسیدن خانم ها در بسیاری از موارد رفع خواهد شد. در واقع این روش تکنیکی کمک کننده برای اصلاح مشکلات جنسی نیز می باشد شما می توانید مشاوره های لازم در این خصوص را از جراح زیبایی واژن و یا بهترین جراح لابیاپلاستی تهران دریافت نمایید.

عکس متحرک با لوگوی اینستاگرام

سوالات شما ، پاسخ های ما

در ادامه سوالات شما در خصوص تاثیرات لابیاپلاستی بر روی میل جنسی را پاسخ داده ایم:

زن و مزد

آیا با جراحی لابیاپلاستی میل جنسی من کم میشود ؟

در باید در پاسخ به شما بگویم که لابیاپلاستی اثری روی قسمت‌های حساس برای تحریک پذیری تمایلات جنسی نخواهد داشت و به هیچ عنوان باعث از بین بردن عصب های تحریک کننده نخواهد شد و البته تمامی نکات برای جلوگیری از عفونت بعد لابیاپلاستی هم مد نظر قرار می گیرد. از این رو با خیال آسوده می توانید این جراحی را انجام دهید. همچنین در بررسی هایی که از مراجعین به دست آورده‌ایم تمایل جنسی در خانم ها بعد از لابیاپلاستی بیشتر شده و تحریک پذیری آنها برای تجربه اوج لذت جنسی نیز افزایش یافته است. از این رو طبق آزمون و خطا هایی که انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که تکنیک های لابیاپلاستی هیچ گونه آسیبی برای سرکوب میل جنسی به همراه نخواهد داشت.

آیا با جراحی لابیاپلاستی می توان عمل های دیگر را نیز انجام داد؟من تمایل دارم که همزمان با لابیاپلاستی نقطه جی را نیز تقویت کنم.

بله، به صورت همزمان می توان بلافاصله بعد از اتمام جراحی لابیاپلاستی در همان جلسه نسبت به تقویت نقطه جی و یا برجسته سازی ناحیه کلیتوریس اقدام کنید. ممکن است که شما نیاز به اعمال جراحی زیبایی واژن مانند تنگ کردن واژن و یا اصلاح ناحیه پرینه را نیز داشته باشید که در زمانه انجام این جراحی می توانید اقدامات دیگر را نیز انجام دهید.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *