Search
Close this search box.
تنگ-کننده-واژن

قوی ترین تنگ کننده گیاهی واژن

آنچه می خوانید...

واژن به غیر از غشای درونی خود دارای بافتی عضلانی نیز می باشد که در اثر افزایش سن یا زایمان طبیعی ممکن است دچار گشادی و از بین رفتن حالت ارتجاعی اش بشود. بسیاری از خانم ها عارضه گشادی واژن رنج می برند و این مساله به شدت در زندگی زناشویی ایشان تاثیر می گذارد به حدی که به دنبال قوی ترین تنگ کننده گیاهی واژن می روند تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن و به شکل شگفت انگیری واژن خود را تنگ کنند و احساس امیدواری و اعتماد به نفس خود را بازیابند.

تنگ-کننده-واژن

در مطلب ارائه شده سعی داریم تا شما را با روش های مختلف تنگ کردن واژن که بانوان از آن استفاده می کنند آشنا سازیم :

روش های فوری برای تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن زمانی که دغدغه ذهنتی تان باشد ممکن است به هر قیمت و روشی که شده بخواهید آن را برطرف کنید. یکی از مهم ترین مسائل برای تعجیل در این امر، فشارهای روانی است که در زمان برقراری رابطه زناشویی تحمل می کنید . همچنین اعتماد به نفسی که به دنبال آن از بین می رود باعث می شود که برای از بین بردن گشادی واژن مصمم باشید . اما باید بدانید که راهکار هایی که به شما پیشنهاد و یا ارائه می شود ممکن است اصولی نباشد و یا با آسیب رساندن به بافت واژن همراه باشد که به صورت لحظه ای و یا در اولین دوره مصرف مفید باشد اما در آینده شما را با دردسر های عظیمی رو به رو کند. از مهم ترین مواردی که می تواند برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار بگیرد استفاده از داروهای گیاهی و یا قرص های گیاهی واژینال است که امروزه در عطاری و یا فروشگاه های اینترنتی دیده می شود.

تنگ کردن واژن بدون جراحی با قرص ماریانا گیاهی

  • تنگ کننده قوی و سریع واژن
  • افزایش دهنده لذت جنسی
  • کمک به رفع کیست
  • کمک به بهبود عفونت
  • رفع خارش
  • بدون حساسیت و عوارض

شاید شما هم در تبلیغات این قرص علاقمند شده باشید که برای یکبار آن را امتحان کنید به خصوص زمانی که دچار گشادی واژن بعد از زایمان طبیعی شده باشید. از آن جهت که گیاهی است و بی ضرر و البته نیازی به جراحی و هزینه های جراحی ندارد. لابد با خود فکر می کنید که این قرض ها بی ضرر، کم هزینه و بدون نقاهت است و قبل از رابطه جنسی اگر مورد استفاده قرار بگیرد حتما تنگی خوبی ایجاد می کند که در ادامه باعث افزایش رضایت جنسی همسر و خودتان می گردد. اما باید صادقانه بگوییم که استفاده از قرص های واژینال گیاهی به هیچ عنوان معتبر نیست و از طرف هیچ پزشکی توصیه نمی شود. بافت واژن بسیار حساس است و محتوی شیاف های واژینال گیاهی با نام تجاری ماریانا آسیب جدی به جداره واژن وارد کرده و فرد را با عوارض جبران ناپذیری همراه می کند.

1-خونریزی
2-بهم رختگی دوران عادت ماهیانه
3-زخم های داخلی

از بیشترین عوارضی است که قرص ماریانا ایجاد می کند . به دلیل اینکه بافت آندومتر در ابتدای پاک شدن و نزدیک به دوران عادت ماهیانه ضعیف می شود ، استفاده از قرص ماریانا و شیاف آن می تواند سبب بروز زخم های ریز خونریزی و لکه بینی شود. تنگ شدن واژن با قرص ماریانا موقتی بوده است و در واقع با ایجاد خشکی در دیواره واژن این احساس کاذب را ایجاد می کند که واژن تنگ شده است . تنگ کردن واژن به معنای واقعی زمانی ایجاد می شود که حالت ارتجاعی داشته باشد و به خوبی با وجود ترشحات مفید واژن و روان بودن آن احساس تنگی ایجاد شود. بنابراین استفاده از قرص های گیاهی به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که خطرات و مشکلات جبران ناپذیری را در پی دارد که کمترین آن خونریزی های رحمی و عفونت آن است.

تنگ کردن واژن با آب انار

ممکن است شنیده باشید که استفاده از آب انار و یا نشستن در وان آب انار کمک می کند تا خاصیت ارتجاعی واژن بازگشته و تنگی خوبی را در دیواره ها و عضلات ایجاد کند. اینکه انار خاصیت جوانسازی دارد یک امر حتمی است و در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از عصاره آن کمک گرفته می شود. انار باعث از بین رفتن افتادگی پوست شده و شادابی چشمگیری را ایجاد می کند. همینطور توصیه می شود که برای جوانسازی واژن از وان آب انار کمک بگیرید یا در حین رابطه زناشویی از کاندوم های حاوی عصاره انار استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده از این روش بی تاثیر نیست اما در نهایت موقتی است و بعد از چند دقیقه کوتاه از بین می رود. حالت تنگ کنندگی ناشی از انار معمولا کوتاه است و مجدد با ایجاد گرما و یا تجربه ی ارگاسم در خانم ها از بین می رود. بهترین روش های تنگ کردن واژن تکنیکی است که بتواند عضلات واژن را قوی کند تا انقباضات آن بازگردد و قطر واژن را کمتر کند.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *