Search
Close this search box.
تنگ کردن واژن با نخ

بهترین جراح تنگ کردن واژن با نخ

آنچه می خوانید...

تنگ کردن واژن با نخ یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی واژن می باشد. بسیاری از خانم ها زمانی که حالت اولیه واژن خود را از دست می‌ دهند برای لیفت واژن، اقدام می‌ کنند. باید بدانید که دلایل از دست رفتن حالت اولیه واژن متفاوت است. زایمان های طبیعی، نوسانات هورمونی، رابطه جنسی زیاد، عوامل ژنتیکی، دوره های قاعدگی و … موجب از بین رفتن حالت اولیه واژن می شوند. هر یک از مواردی که موجب از بین رفتن حالت اولیه واژن می ‌شوند درصد مبتلا شدن عفونت خانم ها را افزایش می دهند و شما باید درمان توسط بهترین جراح تنگ کردن واژن با نخ را آغاز نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که گشادی واژن موجب کاهش میل جنسی، عدم لذت از رابطه جنسی، عفونت واژینال و غیره می‌ شود. افرادی که دچار این مشکل می گردند عوارضی مانند بی اختیاری ادرار و مبتلا شدن به عفونت را تجربه می ‌کنند.

تنگ کردن واژن با نخ

رفع گشادی واژن با نخ

امروزه بسیاری از خانم ها متقاضی تنگ کردن واژن با نخ هستند. با استفاده از این روش می توانند گشادی واژن خود را درمان کنند و یا از این مشکل پیشگیری نمایند. برای اینکه روش مناسبی را جهت لیفت واژن انتخاب نمایید باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک طبق شرایط متفاوت مانند عوارض گشادی واژن، بهترین روش را برای شما در نظر می ‌گیرد. لیفت واژن یکی از روش های زیباسازی واژن می باشد که بسیار ساده است و بدون جراحی انجام می شود.
هزینه تنگ کردن واژن با استفاده از نخ نسبت به دیگر روش های زیبا سازی مناسب تر است. جهت تنگ کردن واژن با استفاده از نخ، بهترین جراح تنگ کردن واژن از نخ ‌های جاذب استفاده می کند. این نخ ها را پزشک نیازی نیست که بعد از جراحی بردارد. در واقع نخ ها بعد از مدتی جذب بدن می گردند. اگر شدت گشادی واژن زیاد باشد نیاز است که پزشک از نخ های جاذب جهت لیفت واژن استفاده کند. با استفاده از نخ، پزشک می‌تواند نتیجه دلخواه را در کمترین بازه زمانی به دست بیاورد. نتایج لیفت واژن بعد از انجام دادن آن به طور کامل مشاهده خواهد شد.همچنین تکنیک دیگری وجود دارد که تنگ کردن واژن با لیزر است.

کاربردهای لیفت واژن با استفاده از نخ


تنگ کردن واژن با نخ کاربردهای متفاوتی دارد. از این روش زیباسازی و جوانسازی واژن برای دستیابی به موارد متفاوت استفاده می کنند. یکی از مهمترین کاربردهای این روش، زیباسازی واژن و پرینه توسط بهترین جراح زیبایی واژن می باشد. فاصله بین مقعد و واژن در این روش ترمیم می شود و زیباتر می گردد. تنگ کردن واژن یکی دیگر از کاربردهای این روش است. ترمیم و احیای بافت پرینه که پس از زایمان سزارین و زایمان طبیعی باز می ‌گردد یکی دیگر از کاربردهای لیفت واژن با نخ است. بالا کشیدن بافت واژن از دیگر کاربردهایی می باشد که از این روش زیباسازی و جوانسازی واژن دریافت می گردد.

مزیت های لیفت واژن با استفاده از نخ

به طور کلی لیفت واژن با نخ مزیت های زیادی دارد. نسبت به بسیاری از دیگر روش هایی که برای زیباسازی واژن استفاده می شوند این روش دارای مزیت های بیشتری است. نخ های لیفتینگ از جمله نخ های خاصی به شمار می‌ روند که برای کشیدگی و لیفتینگ پوست استفاده می شوند. از نظر کیفیت باید بدانید که این نمونه نخ ها با نخ های معمولی بسیار متفاوت می باشند. نخ هایی که برای لیفت واژن مورد استفاده قرار می ‌گیرند به کشیدن نیاز ندارند و جزئی می باشند.
یکی از مهمترین مزیت هایی که لیفت واژن با نخ دارد این است که گشادی واژن را از بین می برد. شما برای اینکه از این روش زیباسازی واژن استفاده کنید نیازی نیست که بیهوش شوید. ماندگاری بالای این روش به عنوان یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می ‌رود. از آنجایی که نخ ها استریل می باشند هیچ گونه خارش عفونت و سوزشی را برای افراد به وجود نمی آورند.
از نخ هایی که جاذب هستند در گذشته برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده می کردند. اما امروزه از این نخ ها برای فرم دهی و زیباسازی واژن استفاده می نمایند. این نخ ها برای از بین بردن چین و چروک هایی که ناحیه تناسلی به وجود آمده است کاربرد دارند. شما با استفاده از این نخ ها نتایج ایده آلی را دریافت خواهید کرد.

ماندگاری تنگ کردن واژن با نخ چقدر است ؟


بسیاری از خانم هایی که لیفت واژن با نخ انجام می دهند برایشان این پرسش به وجود می آید که تا چه مدت این روش ماندگار است. لیفت واژن با استفاده از نخ از جمله روش‌ هایی به شمار می ‌رود که افراد بعد از لیفت می توانند نتیجه آن را سریعا مشاهده کنند. نخ های لیفت که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند موجب کلاژن سازی واژن می گردند. به همین دلیل جوانسازی واژن در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد. میزان ماندگاری که از این روش دریافت می‌ شود نسبت به روش های دیگر لیفت واژن مانند لیفت با لیزر بیشتر می باشد. به همین دلیل طرفداران این روش زیباسازی و جوانسازی واژن روز به روز افزایش پیدا می کند.اگر مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن را با دقت رعایت کنید حتما نتیجه ی بهتری دریافت می کنید.

چه افرادی می توانند از روش لیفت واژن با استفاده از نخ استفاده کنند ؟

روش تنگ کردن واژن با نخ برای برخی از افراد مناسب نیست. در واقع شما برای اینکه از این روش زیباسازی و جوانسازی واژن استفاده کنید باید از جمله افرادی باشید که این روش برایتان مناسب است. هر یک از خانم هایی که زایمان طبیعی انجام داده‌ اند می ‌تواند این روش را برای زیباسازی واژن خود انتخاب کنند. خانم هایی که با افزایش سن دچار افتادگی بسیار شدید در ناحیه تناسلی گشته ‌اند این روش برایشان مناسب می باشد. خانم هایی که به دلیل روابط جنسی زیاد دهانه واژن شان گشاد شده است می ‌تواند این روش را انتخاب کنند.
خانم هایی که با انجام دادن لیزر واژن نتیجه مناسبی دریافت نکرده اند این روش برایشان گزینه مناسبی است. لیفت واژن با استفاده از نخ جهت تغییر دادن اندازه دهانه واژن، نیاز است که به وسیله پزشک متخصص انجام شود. یکی از اهداف این روش، ایجاد تغییرات مثبت در روند رابطه جنسی است. متخصص مشکلات جنسی خانم ها را با این روش رفع می ‌کند. اگر از این روش تاثیر منفی دریافت کردید باید سریعا به پزشک اطلاع دهید. افرادی که دچار عفونت شدید هستند نمی توانند لیفت واژن با نخ را انجام دهند.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *