Search
Close this search box.
کرم روشن کننده واژن

بهترین کرم سفید کننده واژن

آنچه می خوانید...

تیرگی واژن یکی از عارضه هایی که با گذشت زمان و در اثر عواملی مانند چاقی، اضافه وزن ، لباس های زیر نامناسب و اصلاح ناملایم و سایر عوامل ایجاد می شود. این تیرگی در درجات مختلفی ایجاد می شود و برطرف کردن آن نیز نیاز به درمان های مختلفی دارد. با توجه به تیرگی واژن شما نیاز به مدت زمان بیشتری برای سفید کردن واژن خواهید داشت. از این رو دریافت مشاوره از متخصص زیبایی زنان به شما کمک می کند که شیوه های سریع و نوین را امتحان کنید.اگر به دنبال روش هایی برای سفید کردن واژن هستید بدون شک راه ها و روش های مختلفی را امتحان کرده اید. یکی از موارد استفاده از کرم های سفید کننده واژن است و خانم ها به دنبال بهترین کرم سفید کننده واژن هستند تا بتوانند در کم ترین زمان و بهترین هزینه ی پرداختی تیرگی واژن را برطرف و آثار تخریبی ظاهر آن را اصلاح نمایند.

کرم روشن کننده واژن

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی

کرم هایی که برای سفید کردن واژن مورد استفاده قرار می گیرند معمولا شامل لایه بردار ها و روشن کننده ها هستند که تاثیرات خوبی روی پوست تیره واژن می گذارند و به مرور زمان و استفاده صحیح می توان چند درجه از تیرگی واژن را برطرف نمود. اما این روش دائمی و همیشگی نیست و شما نیاز دارید که توسط بهترین جراح زیبایی واژن روش های اصولی و تکمیلی را امتحان کنید. معمولا کرم های سفید کننده واژن به عنوان روش مکمل در کنار لیزر و سایر تکنیک های سفید کردن واژن به کار گرفته می شوند البته برخی روش های جراحی مانند لابیاپلاستی هم باعث سفیدی واژن می شود. بهترین کرم سفید کننده واژن معمولا شامل موارد زیر هستند که در زمان تهیه می توانید به آن توجه نمایید :

کرم سفید کننده واژن حاوی ویتامین سی

خواص ویتامین سی برای روشن کنندگی پوست ثابت شده است. ویتامین سی کمک می کند که تیرگی های ایجاد شده در واژن در اثر عوامل طبیعی و محیطی از بین برفته و با ایجاد تغییرات ساختاری در سلول‌های پوست باعث زیبایی و شفافیت بیشتر آن می شود. ویتامین سی پایه اساسی کرم های روشن کننده است و در درجات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ویتامین سی موجود در کرم های روشن کننده کمک می کند تا رنگ دانه های پوست که به صورت ناهمگون ایجاد شده اند یکنواخت و هم رنگ شوند. این ویتامین قدرت پاک کنندگی لکه‌های تیره به وجود آمده در اثر تابش آفتاب یا ساییدگی پوست را خواهد داشت، به همین منظور است که در کرم های روشن کننده واژن مورد استفاده ویژه قرار می گیرد.

از سایر ویژگی های ویتامین سی تجدید کردن سلول های سطح پوست و بازسازی آن است .کرم حاوی این ویتامین پوست های مرده و آسیب دیده سطحی را ترمیم و به بازسازی بافت جدید کمک می کند. ویتامین سی این کار را از طریق رساندن پروتئین‌های لازم به الاستین‌ها و کلاژن سازی انجام می‌دهد. این کار باعث سفتی پوست می‌شود. همچنین باعث محو شدن خطوط ریز صورت و کمتر شدن چین و چروک ها خواهد شد که بهترین برند آن توسط بهترین جراح زیبایی واژن به شما معرفی می شود.

کرم های سفید کننده واژن حاوی لایه بردار

قطعا برای اینکه سطح پوست سفید تر و روشن تر شود، از لایه بردار ها استفاده می شود. به طور کلی آسیب های وارد شده به پوست به کمک لایه برداری درمان می شود. روش های مختلفی برای لایه برداری وجود دارد که می توان از تکنیک های تهاجمی تا غیر تهاجمی را خاطر نشان کرد. به طور مثال استفاده از لیزر در سفیدی واژن به این منظور است که با تابش اشعه های مختلف میزان مشخصی از پوست را لایه برداری کرد. کرم های روشن کننده واژن نیز دارای مقادیر معینی از لایه بردارها هستند که معمولا از اسیدهای میوه تهیه می شوند و با استعمال آن پوست برای لایه برداری آماده می شود. از این طریق لایه های آسیب دیده ، تیره و تخریب شده با پوست سالم و جدید جایگزین می شوند. روند لایه برداری باید به اندازه ای باشد که آسیب جدی به پوست وارد نشود. چرا که مصرف بیش از اندازه یا خارج از تجویز باعث تحریک زیاد پوست و لایه برداری شدید آن می شود که در نهایت می تواند عاملی برای ایجاد اسکار و لک شود. استفاده از لایه بردارها باید تحت نظر پزشک انجام شود در غیر این صورت ممکن است آسیب های جدی به پوست وارد و یا پروسه درمان را منحرف نماید.

بهترین کرم رفع تیرگی واژن

بهترین کرم سفید کننده واژن باید مقادیر مشخصی از ویتامین سی، کلاژن سازها ، آبرسان ها و لایه بردارها را در بر داشته باشد. تبلیغات بسیاری برای این دسته کرم های زیبایی انجام می شود که متاسفانه به صورت موقتی و غیر اصولی ناحیه واژن را سفید می کند. اما آسیب های ناشی از آن به زودی پدیدار می شود و پروسه درمان را نیز طولانی تر و دشوار تر خواهد نمود. از این رو توصیه می شود که از تکنیک های اصولی برای این کار استفاده کنید و از یک متخصص با تجربه و مجهز کمک بگیرید. کرم های سفید کننده واژن باید مواردی مانند خشکی پوست، طراوت و میزان آسیب وارد شده به پوست واژن را در نظر داشته باشد و بتواند به عنوان یک ترمیم کننده برای پوست مورد استفاده قرار بگیرد.

توصیه هایی برای شما

برای اینکه تیرگی واژن را کنترل کنید، بهتر است که از لباس های زیر نخی کمک بگیرید. همچنین توصیه می شود که برای اصلاح موهای زائد حتما از روش هایی مانند لیزر و یا اپیلاسیون استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از ژیلت یا تیغ جزو روش های ناملایم است که به شدت باعث تیره شدن رنگ پوست و ضخیم شدن آن می شود. سعی کنید همواره بهداشت واژن را به خوبی رعایت کنید و از لوسیون های مخصوص برای آبرسانی و مراقبت آن کمک بگیرید.

دکتر پوپک یحیوی

دکتر پوپک یحیوی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ مدارک تخصصی نازایی از موسسه رویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *